10 de gener del 2023

Al bracet!


De menuda ho demanava. I és que des d’allí tot ho veia més bé. Podia observar el que passava, el que deien i feien. Estava molt més SEGURA, res em podia passar. Al principi tot el món volia i jo feia algun so o els estirava, i de seguida....  
Ara ja m’he fet major. Aquells braços forts que em feien sentir protegida no ho poden fer físicament, però sí em poder ABRAÇAR.

L’abraçada no és precís entendre-la com a un acte físic, ens poden abraçar amb la mirada, amb accions, amb somriures, amb paraules, amb besos... 

I de sobte el nostre cervell reb una dosi d’energia positiva i ens fa sentir vives, estimades, volgudes. I te n’adones que tens un braç, uns braços i abraços, que de la mateixa manera que quan era menuda, em deixen vore-ho tot d’una forma més amable i més SEGURA.

El dia 21 de gener, és el dia internacional de l’abraçada: 
se’n fem una?

Marian Ll.P.