24 de maig del 2023

Conta'm de nou

Recorde quan ens vam conèixer.

Ho pressentia! Aquell dia anava a ser diferent. Vesprada de sol, passeig ple de casetes, primeres mànegues curtes, gent amunt i avall, xarradetes i rises... De sobte tu. Em vas mirar i de seguida vaig saber que seria teu.

Hem passat anys molt bons. Junts. A casa. He conegut persones de la teua vida, i he gaudit amb elles de molts moments. I sempre tornava amb tu.

Després de tants anys la meua presència ja no és la del principi. Estic a la teua vida però senc que alguna cosa passa entre nosaltres. Cada vegada estic  més sol. Passen els dies i no em recordes. 

L’altre dia, escolte: 

Mare! Mare! A l’escola ens volen mostrar la nova biblioteca i la bibliopati.  El dia 14 i 15 de juny pel migdia (12h-14h) faran una fira del llibre. Podem participar portant al centre llibres que no utilitzem: contes infantils i juvenils, poesia, teatre, novel·les ... 

S’ hem  d’espavilar que ja no queden casi dies! Tenim fins al 31 de maig.

La recaudació serà per a comprar llibres per a la biblio.




De sobte, em mires de nou. Com aquella primera vegada. Em toques amb molta suavitat. I m’abraces. I em poses dins la motxilla. I em portes a la teua mestra, que s’alegra molt. Ho note amb la mirada i em crida pel nom. Aiii quant de temps! 

Ací estic, amb altres iguals però diferents a mi, esperant que vinga eixa fira del llibre i que algú-na de nou em torne a mirar com tu ho feies, i em torne a contar com tu em contaves. 
Marian Ll. P.